Multimediální tvořivá agentura, machři na zvuk a PODCASToví gurůové :) Od obsahu k podcastům a audioknihám...

Štítek: časté chyby

A podcast máte? A mohla bych ho vidět?

A podcast máte? A mohla bych ho vidět? – Ne nemohla! Ale můžete si ho poslechnout…

Masivní rozvoj podcastů dává prostor k mylnému vnímání podcastu jako rozhovorů – dokonce jako rozhovorů na videu. Přestože je podcast stále velmi opomíjeným fenoménem, který může autorům zvýšit dosah a posluchačům šetří čas. Své místo si získává i u nás. Ukážeme vám, jak na podcast a jak ho využít ve svůj prospěch.

Celý článek
Dominik Formánek - 5 hvězdičkový fulfillment

Fulfillment vám uvolní ruce a daruje čas – rozhovor o logistice s Dominikem Formánkem, hrdinou všedních dní

„Jak se mám naplno věnovat svému e-shopu? Celej den jenom balím zboží, tisknu štítky, honím dopravce…“ A přesně tyto problémy vám může vyřešit tzv. fulfillment. Co je to za službu a jak to funguje?

Celý článek
Zlato

Co je to „zdarma“ a jak to funguje v marketingu? Aneb není všechno zdarma zlatem, co se třpytí…

Jakmile se někde v dnešním on-line světě objeví toto kouzelné slovíčko – zdarma – zbystřete pozornost a mysl. I zdarma bývá něco za něco. Prakticky vždycky. Ikdyž vás to „nic“ nestojí…

Celý článek
Hacker

Kterak mé podnikání málem skončilo díky Facebooku…

Facebook je především zábavovou sítí pro běžné uživatele. Přesto tato platforma poskytuje mnohé příležitosti jak rozjet své podnikání a prostřednictvím jeho služeb si vybudovat solidní pěnězovod. A nebo ho z minuty na minutu totálně pohřbít. Co je na něm tak skvělého pro podnikání?

Celý článek
Muška jenom zlatá

Proč mít telefon nebo tužku a notes vždy po ruce? Protože myšlenka nečeká!

Kdy jste naposledy zapomněli geniální myšlenku, která vám probleskla hlavou? Jsme zahlceni informacemi. Každý den jsou to stovky a tisíce podnětů a vjemů, které vidíme, slyšíme nebo jinak vnímáme a je potřeba je třídit, vyhodnocovat a v tom lepším případě si je i pamatovat… 

Celý článek
Šachy, strategie

Je čas si přiznat, že potřebujeme někoho k ruce…

Podnikatelé obvykle tuší a mají představy, co a jak by chtěli prezentovat na internetu. Jsou to šikovní a schopní lidé, kteří se naučí cokoliv nového. Ke svému oboru – např. výrobě domácích marmelád, výrobě zakázkových kuchyní nebo kiosku se zmrzlinou jsou si schopni vytvořit web, Facebook stránku i prodejní formuláře nebo e-shop. Rozhodli jste se jít cestou „to zvládnu sám,...

Celý článek
Logo a Erb - co mají firmy a obce společného

Logo či Erb jako základ pro vizuální styl a hodnotu značky – firmy i obce

Obec není firma. Přesto mají mnoho společného. Tím nejpodstatnějším je značka – obchodní značka – jméno firmy, název obce, výrobku či služby. Jak začít správně a neplácat se v tom?

Celý článek
vlnění

Zvuk je podstatnou součástí videa (článek obsahuje podcast)

Málokdo si uvědomuje význam správně nastaveného, kvalitního a srozumitelného zvuku ve svých videích. A přitom zvuk má obrovskou moc!

Celý článek