Multimediální tvořivá agentura, machři na zvuk a PODCASToví gurůové :) Od obsahu k podcastům a audioknihám...

Štítek: budování značky

Jak na Youtube

Jak urychlit růst vašeho Youtube kanálu a zvýšit dosah videí? Principy a interaktivita…

Kdo k datumu vydání tohoto článku řekne, že nezná Youtube a tento článek čte, tak kecá 🙂 Uvědomujeme si význam této platformy a když už se jednou rozhodneme na Youtube svá videa vypustit, máme k tomu své důvody. Většinou očekáváme růst ve sledovanosti, přílivu nových fanoušků a sledujících, abychom naše video-sdělení dostali k širokým masám lidí. Jenže…

Celý článek
A podcast máte? A mohla bych ho vidět?

A podcast máte? A mohla bych ho vidět? – Ne nemohla! Ale můžete si ho poslechnout…

Masivní rozvoj podcastů dává prostor k mylnému vnímání podcastu jako rozhovorů – dokonce jako rozhovorů na videu. Přestože je podcast stále velmi opomíjeným fenoménem, který může autorům zvýšit dosah a posluchačům šetří čas. Své místo si získává i u nás. Ukážeme vám, jak na podcast a jak ho využít ve svůj prospěch.

Celý článek
Jakou si vybrat doménu?

Jakou doménu si vybrat a co mě to bude stát?

Jsem rozhodnutý, že budu mít vlastní doménu. Fajn. Jenže, jakou doménu si vybrat, aby byla tou nejlepší? A jaké vlastně máme možnosti?

Celý článek
Standa Pé, stand up komik

Jak se stát stand-up komikem? Rozhovor o cestě k pozornosti diváka se Standou Pé, hrdinou všedních dní

„… a pak si stoupnete k mikrofonu, nevidíte dál než do první řady, řeknete první slova a všechna tréma z vás spadne…“, ale než se před oponu postavíte, musíte pro to něco udělat. Poslechněte si další díl podcastu „Hrdinové všedních dní“ a zjistěte, jak překonávat překážky, posouvat vlastní limity a kdo ho podporuje.

Celý článek
Pravdu hledej ve víně

Jak zlikvidovat hodnotu a jedinečnost produktu – nebo zvednout..? Pravdu hledej ve víně.

Firmy věnují mnoho úsilí na propagaci svých produktů a přitom se snižováním jejich hodnoty a jedinečnosti připravují o svůj zisk. Zbytečně. A nejenom firmy…

Celý článek
Hacker

Kterak mé podnikání málem skončilo díky Facebooku…

Facebook je především zábavovou sítí pro běžné uživatele. Přesto tato platforma poskytuje mnohé příležitosti jak rozjet své podnikání a prostřednictvím jeho služeb si vybudovat solidní pěnězovod. A nebo ho z minuty na minutu totálně pohřbít. Co je na něm tak skvělého pro podnikání?

Celý článek