Audio upoutávka - sebereklama
Co je to „upoutávka“?
Upoutávka má shodné znaky s reklamním spotem. Avšak její obvyklé použití je pro sebeprezentaci vlastního programu. Stupňující se frekvence opakování upoutávek ve vysílání graduje v posledním týdnu před termínem, k němuž upoutávka směřuje. Upoutávka se obvykle ve vysílání opakuje až do termínu, na který upoutává (na což se častokrát na internetu zapomíná a příspěvky se starými upoutávkami jsou neustále publikovány a informace jsou zavádějící).
V upoutávce nesmí zaznít informace, které by mohly jakkoliv propagovat někoho jiného.
Příklady audio-upoutávky:
- „Ve čtvrteční relaci XYZ po 16. hodině přivítáme hosta, Mária Roženského, specialistu na zákaznickou podporu.“
- „Dnes v pořadu „Hrdinové všedních dní“ budeme soutěžit o knihy...“Poznámka: může zaznít také název produktu, ale nesmí být označena firma.
Pokud ve vysílání při rozhovorech a soutěžích zazní název firmy, která ceny do soutěže dodala či věnovala, celý tento soutěžní blok musí být na začátku i na konci označený výrazným zvukovým předělem nebo speciálním jinglem za tímto účelem vytvořeným a určeným. Při on-line vysílání a streamu by taková soutěž měla být označena také.
Audio upoutávky tvoříme též pro menší a lokální rádia, podcastery, youtubery...
Audio ukázky - upoutávky
Ukázky si přehrajete v přehrávači. Jsou ve formátu .mp3 a dají se též stáhnout. Není dovoleno je používat a šířit.
Objednávka - nechte si vyrobit svoji audio upoutávku:
Audio služby:
Jingel - hudební předěl
Nejčastěji se používá jako předěl mezi informačními nebo hudebními bloky. Jingle bývají zvukově přizpůsobené celkové zvukové grafice projektu či rádia.
Zobrazit ukázky + více informacíReklamní spot / Sponzorský odkaz
V reklamním spotu zazní všechny důležité informace - o firmě, produktu, kontakty, způsobu a místu nákupu... Ve „sponzoráku“ se propaguje firma, ne produkt.
Zobrazit ukázky + více informacíAudio znělka - zvukové logo
Znělka je hlavní identifikátor, který se používá jako zvukové logo projektu, stanice, podcastu i pořadu. Audio znělka bývá součástí video znělky pro tv pořady, video kanály a videa.
Zobrazit ukázky + více informacíUpoutávka - sebereklama
Jako reklamní spot, ale je určena pro sebeprezentaci vlastního programu. Stupňující se frekvence opakování upoutávek ve vysílání graduje v posledním týdnu před termínem.
Zobrazit ukázky + více informacíNahrávání rozhovorů
Vy si připravíte hosta, my za vámi přijedeme s technikou a váš rozhovor nahrajeme.
Více informací