Multimediální tvořivá agentura, machři na zvuk a PODCASToví gurůové :) Od obsahu k podcastům a audioknihám...

Audio upoutávka - sebereklama

Co je to „upoutávka“?

Upoutávka má shodné znaky s reklamním spotem. Avšak její obvyklé použití je pro sebeprezentaci vlastního programu. Stupňující se frekvence opakování upoutávek ve vysílání graduje v posledním týdnu před termínem, k němuž upoutávka směřuje. Upoutávka se obvykle ve vysílání opakuje až do termínu, na který upoutává (na což se častokrát na internetu zapomíná a příspěvky se starými upoutávkami jsou neustále publikovány a informace jsou zavádějící). 

V upoutávce nesmí zaznít informace, které by mohly jakkoliv propagovat někoho jiného.

Příklady audio-upoutávky:

  • „Ve čtvrteční relaci XYZ po 16. hodině přivítáme hosta, Mária Roženského, specialistu na zákaznickou podporu.“
  • „Dnes v pořadu „Hrdinové všedních dní“ budeme soutěžit o knihy...“
    Poznámka: může zaznít také název produktu, ale nesmí být označena firma.

Pokud ve vysílání při rozhovorech a soutěžích zazní název firmy, která ceny do soutěže dodala či věnovala, celý tento soutěžní blok musí být na začátku i na konci označený výrazným zvukovým předělem nebo speciálním jinglem za tímto účelem vytvořeným a určeným. Při on-line vysílání a streamu by taková soutěž měla být označena také.

Audio upoutávky tvoříme též pro menší a lokální rádia, podcastery, youtubery...

Audio ukázky - upoutávky

Ukázky si přehrajete v přehrávači. Jsou ve formátu .mp3 a dají se též stáhnout. Není dovoleno je používat a šířit.

Objednávka - nechte si vyrobit svoji audio upoutávku:

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

Audio služby:

Jingel - hudební předěl

Nejčastěji se používá jako předěl mezi informačními nebo hudebními bloky. Jingle bývají zvukově přizpůsobené celkové zvukové grafice projektu či rádia.

Zobrazit ukázky + více informací

Reklamní spot / Sponzorský odkaz

V reklamním spotu zazní všechny důležité informace - o firmě, produktu, kontakty, způsobu a místu nákupu... Ve „sponzoráku“ se propaguje firma, ne produkt.

Zobrazit ukázky + více informací

Audio znělka - zvukové logo

Znělka je hlavní identifikátor, který se používá jako zvukové logo projektu, stanice, podcastu i pořadu. Audio znělka bývá součástí video znělky pro tv pořady, video kanály a videa.

Zobrazit ukázky + více informací

Upoutávka - sebereklama

Jako reklamní spot, ale je určena pro sebeprezentaci vlastního programu. Stupňující se frekvence opakování upoutávek ve vysílání graduje v posledním týdnu před termínem.

Zobrazit ukázky + více informací

Nahrávání rozhovorů

Vy si připravíte hosta, my za vámi přijedeme s technikou a váš rozhovor nahrajeme.

Více informací

Spojte se s námi a stručně můžeme probrat vaše potřeby a požadavky.

+420 608 020 253