Reklamní spot / Sponzorovaný odkaz (audio)
Co je to „Reklamní spot“?
15 - 30 s audio dílo, v němž zazní všechny důležité informace - o firmě, produktu, kontakty, způsobu a místu nákupu, konání akce, případně jejich kombinace.
Délka reklamy je obvykle 15-30 s. V této délce je reklama nejúčinnější. Reklamy mohou být i delší - ale s prodlužujícím se časem ztrácí účinek a stojí podstatně více, než reklamy do koeficientu 30 s.
Raději než prodlužovat reklamní spot, je lepší vyrobit více různých spotů kratších.
Co je to „Sponzorák“?
Sponzorák se zařazuje na začátek a na konec nějakého časového úseku - nejčastěji nějakého pořadu / relace / konkrétní hodiny / podcastu apod. Využívá se pro konkrétní účel, když si zákazník chce zaplatit konkrétní čas, pořad, podcastový kanál. Sponzorů může být i více, avšak jejich činnost by si neměla vzájemně konkurovat - například restaurace a taxi služba.
Příklady sponzorského odkazu:
- „Tuto relaci vám přináší firma XYZ, výrobce/prodejce značkové kosmetiky...“
- „Tento pořad vám přináší firma XYZ, výrobce/prodejce ... jejich nejlepšího a nejoriginálnějšího produktu...“
Jak/kde se používá „sponzorský odkaz“:
Sponzorák se zařazuje na začátek a na konec nějakého časového úseku - nejčastěji nějakého pořadu / relace / konkrétní hodiny / podcastu apod. Využívá se pro konkrétní účel, když si zákazník chce zaplatit konkrétní čas, pořad, podcastový kanál. Sponzorů může být i více, avšak jejich činnost by si neměla vzájemně konkurovat - například restaurace a taxi služba.
Audio ukázky: reklamní spoty a sponzorské odkazy
Ukázky si přehrajete v přehrávači. Jsou ve formátu .mp3 a dají se též stáhnout. Není dovoleno je používat a šířit.
Objednávka - nechte si vyrobit svůj reklamní spot/sponzorák:
Audio služby:
Jingel - hudební předěl
Nejčastěji se používá jako předěl mezi informačními nebo hudebními bloky. Jingle bývají zvukově přizpůsobené celkové zvukové grafice projektu či rádia.
Zobrazit ukázky + více informacíReklamní spot / Sponzorský odkaz
V reklamním spotu zazní všechny důležité informace - o firmě, produktu, kontakty, způsobu a místu nákupu... Ve „sponzoráku“ se propaguje firma, ne produkt.
Zobrazit ukázky + více informacíAudio znělka - zvukové logo
Znělka je hlavní identifikátor, který se používá jako zvukové logo projektu, stanice, podcastu i pořadu. Audio znělka bývá součástí video znělky pro tv pořady, video kanály a videa.
Zobrazit ukázky + více informacíUpoutávka - sebereklama
Jako reklamní spot, ale je určena pro sebeprezentaci vlastního programu. Stupňující se frekvence opakování upoutávek ve vysílání graduje v posledním týdnu před termínem.
Zobrazit ukázky + více informacíNahrávání rozhovorů
Vy si připravíte hosta, my za vámi přijedeme s technikou a váš rozhovor nahrajeme.
Zobrazit ukázky + více informací