Audio články - převádíme obsah na audio
Co je to „audio článek“?
Zvuková podoba článku. Ve své podstatě podcast. Audio-článek přidává další možnosti mediálního dosahu psaných článků a rozšiřuje čtenářskou základnu o posluchače. Audio článek je obvykle ke stažení ve formátu .mp3, který je vhodný pro přehrávání i v mobilech a kdekoliv na cestách. Audio podoba článku není omezující pro posluchače - na rozdíl od čtenáře, který musí trávit svůj čas čtením, může si posluchač obsah sdělení vyslechnout třeba cestou v autě.
a) Naučíme vás vytvořit audio-článek
Skrze osobní konzultace a školení nebo v některém z kurzů vás naučíme, jak kvalitně nahrávat, střihat a publikovat. Naučíme vás, jak vytvořit vlastní podcast kanál.
b) Zpracujeme vám audio-články
Váš obsah zpracujeme jako audio, dodáte-li obsah. Varianta vhodná pro blogery, obsahové agentury a firmy s kvalitním obsahem na webu. Máte-li co sdělit...
Zvyšujeme dosah textového sdělení
Rozšiřte své čtenářské publikum o posluchače!
Audio je opomíjeným mediálním formátem. Máte-li obsah na svém webu, máte-li vytvořené nějaké dílo, využijte jeho potenciálu, využijte potenciálu svého obsahového webu a rozšiřme společně vaše dílo a převeďme ho do pohodlnějšího formátu - zvýšíte tak svůj dosah.
Výhody Audio článků:
- audiočlánky rozšiřují vaše publikum čtenářů o posluchače
- nemusíte trávit čas čtením (sedět u počítače či mobilu a soustředit svoji pozornost na čtení)
- jako posluchač získáte větší volnost a přesto zjistíte obsah autorského díla - prostě si to poslechnete třeba cestou do práce
- audio články se mohou stát základem pro váš podcastový kanál
- podcast kanál s audio články (a dalším obsahem) má své vlastní „virálně - propagační cestičky“ a zvyšuje dosah k dalšímu publiku
Audio články se mohou stát základem pro váš podcast kanál (nebo jeho součástí).
naše Audio články:
Audio články si přehrajete v přehrávači. Jsou ve formátu .mp3 a dají se též stáhnout. Je dovoleno je šířit v nezměněné podobě.
Objednávka - nechte si převést obsah na audio článek:
Audio služby:
Jingel - hudební předěl
Nejčastěji se používá jako předěl mezi informačními nebo hudebními bloky. Jingle bývají zvukově přizpůsobené celkové zvukové grafice projektu či rádia.
Zobrazit ukázky + více informacíReklamní spot / Sponzorský odkaz
V reklamním spotu zazní všechny důležité informace - o firmě, produktu, kontakty, způsobu a místu nákupu... Ve „sponzoráku“ se propaguje firma, ne produkt.
Zobrazit ukázky + více informacíAudio znělka - zvukové logo
Znělka je hlavní identifikátor, který se používá jako zvukové logo projektu, stanice, podcastu i pořadu. Audio znělka bývá součástí video znělky pro tv pořady, video kanály a videa.
Zobrazit ukázky + více informacíUpoutávka - sebereklama
Jako reklamní spot, ale je určena pro sebeprezentaci vlastního programu. Stupňující se frekvence opakování upoutávek ve vysílání graduje v posledním týdnu před termínem.
Zobrazit ukázky + více informacíNahrávání rozhovorů
Vy si připravíte hosta, my za vámi přijedeme s technikou a váš rozhovor nahrajeme.
Více informací